Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΤΡΕΛΑΣ, ΚΑΡΠΕΝΤΕΡ


Γιατί αν έχεις διαβάσει Λαβκραφτ μόλις δεις το βλέμμα του Σαμ Νηλ καταλαβαίνεις ότι ο Κάρπεντερ είναι πολύ διαβασμένος!
Το βλέμμα αυτό χωρίζεται σε τρία μέρη όπως ακριβώς και τα σκαλιά που πρέπει να ανέβεις καθώς ξεφυλλίζεις τους αλλόκοτους κόσμους.
Πρώτο βήμα - ανυποψίαστος πηγαίνω και χαμογελώ
Δεύτερο βήμα - η ευχή να δω ότι οι άλλοι δεν βλέπουν δυστυχώς πραγματοποιήθηκε
Τρίτο βήμα - κάθομαι στο σινεμά μ'ενα θεικό κουτί ποπ κορν και πλέον μπορώ να γελάω υστερικά μέχρι δευτέρα παρουσίας!
Αχ βρε παπούλη περιμένω τη νέα σου ταινία πως και πως..
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?

9 σχόλια:

Lampirella είπε...

Προσωπικά είχα δει αυτήν την ταινία στα 15 μου και είχα τρομάξει πολύ!

Μου άρεσε όμως και το αγόρασα σε βιντεοκασσέτα, αφού τότε δεν υπήρχαν dvd. Με έβαλες σε σκέψεις να ψάξω να βρώ τι απέγινε το παλιό μου βίντεο και να την ξαναδώ...

vasiliskos είπε...

Νομίζω ότι πρέπει να την ξαναδείς! Καθε τι που ξανακοιτάζουμε έχοντας μερικά χρόνια παραπάνω, είναι μια νέα ανακάλυψη:)

Lampirella είπε...

Αυτό ξαναπέστο! Το έχω διαπιστώσει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα φοβηθώ τόσο πολύ όσο τότε! :-P

Stratos είπε...

lampirella, με αυτό το μάτι την είδες ;

:-D

Lampirella είπε...

Λολ, όχι! :-P

Τις κακιές συνήθειες τις απέκτησα μετά τα 20!

Stratos είπε...

Βασιλική ξέρεις αν υπάρχει σε dvd ;
Έκανα μια αναζήτηση αλλά δεν...

Lampirella και το άλλο μάτι ίδιο είναι ;

vasiliskos είπε...

Στράτο το έχω σε dvd εγώ. Αντε πάλι!! Γινόταν να μην το έχω? Το τρίτο κύκλο του prison break μήπως το έχεις? Χεχεχε!

Stratos είπε...

Σιγά μη δε το 'χες...
Θα τό έχω υπ' όψιν μου.

Από τον 3ο κύκλο έχω μόνο τα 3 επεισόδια που έχουν παιχτεί.
Δεν θα δω πάντως κανένα μέχρι να ολοκληρωθεί όλος ο κύκλος.

Lampirella είπε...

Όχι, όχι!
Το δεξί μάτι είναι eye candy! :-P